Pages

jeudi 18 août 2011

Sweet bear


Sweet bear  3
Sweet bear  2
Sweet bear 5
Say hello to my sweet bear.
It is inspired from an old children's illustration that I found on the net. Unfortunately I can not find it anymore.

I love old children illustrations and I was lucky to find this nice book on a flea market. This is the book of children's books by François Rivière. I can not wait to have a little time to immerse myself in reading!
I have found no trace of this book in English. I guess it was not translated.

Good week!


Dites bonjour à mon ourson.
Il est inspiré d'une vieille illustration pour enfant que j'avais déniché sur le net. Malheureusement je ne la trouve plus.

J'adore les vieilles illu pour enfants et j'ai eu la chance de trouver ce chouette livre en brocante. C'est le livre des livres pour enfants de François Rivière. J'ai hâte d'avoir un peu de temps pour me plonger dans sa lecture !
Je n'ai pas trouvé de trace de ce livre en anglais. J'imagine qu'il n'a pas été traduit.

Bonne semaine !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire